شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

راهنماي تور كيست ؟

آشنايي با ژئوتوريسم و توضيح در مورد انواع آن و ارتباط آن با گردشگري

راهنماي تور كيست ؟

۱ بازديد

راهنماي تورها مسئول كمك به مردم براي بازديد از مناطق ناآشنا هستند. آنها معمولاً براي نشان دادن مكان هاي مهم شهرها ، با گروه هاي گردشگري سفرهاي خاصي انجام مي دهند. كار آنها براي بازديدكنندگاني كه براي اولين بار در برخي مناطق هستند بسيار مفيد است زيرا اين متخصصان بسيار آگاه هستند و اطلاعات ارزشمندي را در اختيار افراد قرار مي دهند. آنها ممكن است در آژانس هاي مسافرتي يا موزه ها كار كنند.
راهنماي تورها معمولاً بسياري از كارهاي زير را انجام مي دهند:• توصيف مكان براي مردم.• تبريك گروه هاي گردشگري.• تهيه ابداعات ايمني.• اسكورت گروه هايي از افراد در سفرهاي دريايي.• ارائه راهنمايي به گردشگران.
مهارت ها• انعطاف پذير و فعال باشيد.• داشتن مهارت هاي ارائه خوب.• مشتاق و دوستانه بودن.• داشتن مهارت هاي ارتباطي كلامي خوب.• قادر به تعامل با افراد با پيشينه هاي مختلف.• داشتن مهارت هاي چند زباني.• توانايي كار با يك تيم.• داشتن مهارت هاي مديريت زمان.• قادر به حفظ حقايق تاريخي.• داشتن دانش عالي در مورد نقاط مورد علاقه شهرهاي خاص.تحصيلاتشرايط لازم براي راهنماي تور بسته به شهرها و شركتها متفاوت است. از جمله مدارك اصلي اين شغل ها مي توان به برنامه هاي آموزشي و كارآموزي مربوط به اين حوزه اشاره كرد. اين دوره ها توسط دانشكده هاي جامعه و آموزشگاه هاي آموزش گردشگري ارائه مي شود. افرادي كه در اين زمينه كار مي كنند معمولاً براي يادگيري برخي مهارت هاي اساسي و پيشرفته ، از كارفرمايان خود آموزش هاي شغلي دريافت مي كنند. از جمله گواهينامه هاي مناسب براي اين تجارت مي توان به Certified Tour Professional ارائه شده توسط انجمن تورهاي ملي و گواهينامه سازگار با محيط زيست گردشگري پايدار كه توسط Solutionable Travel International ارائه شده است.

شرح شغل راهنماي تورراهنماهاي تور نكات اضافي در مورد سرگرمي كودكان در طي يك تور ، نحوه حركت گروهي بزرگ از طريق يك تور ، و اينكه در كجا بايستند و چگونه صداي شما را طراحي كنند ارائه مي دهد تا همه بتوانند شما را بشنوند. آنها همچنين ممكن است سؤالات متداول را كه شركت كنندگان از آنها سؤال مي كنند و چگونگي پاسخ دادن به آن ها را انتقال دهند شما بايد مهارت هاي ارتباطي عالي داشته باشيد ، در كار با مردم صبر و حوصله داشته باشيد و كاريزم باشيد تا مشتريان خود را از آنچه كه مي آموزند سرگرم و هيجان زده كنيد. شما همچنين بايد عاري از هرگونه تعصب باشيد و با همه به يك اندازه با روشي دلپذير و حرفه اي رفتار كنيد. توانايي انطباق با شرايط براي شخصي سازي تور براي گروه هاي مختلف ضروري است.
يك راهنماي تور در جاهاي مختلف فعاليت مي كند و اين نوع تورهايي را كه بايد براي آنها ارائه دهند ، از جمله تورهاي بسيار آموزشي و عميق براي بزرگسالان يا ارائه ساده تر براي كودكان در سن مدرسه را نشان مي دهد. آنها براي موزه ها ، نقاط ديدني و شركت هاي خصوصي كه روزانه چندين تور انجام مي دهند كار مي كنند.
انتظار مي رود كه راهنمايان تور بتوانند ضمن سرگرمي و علاقه مندي مشتريان ، اطلاعاتي را ارائه دهند كه حقايق را از افسانه بيان مي كند. آنها به هر سؤالي درباره مكان مورد بازديد به روشي واضح ، دلپذير و آگاهانه پاسخ مي دهند. همچنين از آنها انتظار مي رود سريع ، مسئول و قابل اعتماد باشند به طوري كه كليه تورهاي هدايت شده طبق برنامه هاي تعيين شده اجرا شوند. آنها همچنين بايد از ابتدا تا انتها تعداد افراد حاضر در تور را پيگيري كنند و به هر نياز ويژه اي كه ممكن است مشتري داشته باشد ، ياري رسانند. گاهي اوقات ، آنها همچنين بايد مخاطبان خود را با آداب و معاشرت مناسب آموزش دهند تا به نقاط ديدني ، مكان ها و فرهنگ هاي مختلفي كه از آنها بازديد مي كنند احترام بگذارند.
كارآموز دانشجويي (راهنماي پارك) ارسال شغلبگذاريد يك توضيحات شغلي ارسال شده توسط سرويس پارك ملي را بررسي كنيم. اين آگهي شغلي به دنبال شخصي است كه بتواند مسئوليتهاي زير را انجام دهد:
انواع برنامه هاي تفسيري رسمي و غيررسمي را از برنامه هاي موجود برنامه ها ارائه مي دهد ، بيشتر آنها در مورد فرهنگ آنيشينا بيك ، از جمله پياده روي هاي هدايت شده ، برنامه هاي آموزشي ، پياده روي كفش برفي ، برنامه هاي عصرانه ، برنامه هاي كودكان ، گفتگوهاي جهت گيري و تظاهرات به طيف گسترده اي از مخاطبان.منابع پارك را با بررسي نقشه هاي منتشر شده ، مواد تحقيق در پارك و ساير اسنادي كه قبلاً توسط رنجرهاي پارك و ساير متخصصان تهيه شده و با صحبت با كارمندان پارك تهيه شده است ، مي آموزد.مسئول ارائه انواع برنامه هاي آموزشي توسعه يافته مبتني بر برنامه درسي به دانش آموزان در سنين و زمينه هاي مختلف با استفاده از برنامه هاي موجود برنامه ها.با معلمان و مربيان همكاري كنيد تا برنامه هاي موجود در محل و خارج از سايت را در سراسر درياچه و اطراف آن ارائه دهيد.كمك به رويدادهاي آموزشي از جمله پروژه هاي يادگيري خدماتي ، برنامه هاي مبتني بر برنامه درسي و برنامه هاي جامعه.جهت گيري پارك و معرفي NPS را به دانشجويان ارائه دهيد.اطلاعات دقيق و مناسب براي سطح نمره دانش آموز ارائه دهيد.بازديد كنندگان را در مورد امكانات و منابع پارك از طريق تفسير صحيح آگاه مي كند.انواع تجهيزات سمعي و بصري و ساير تجهيزات مورد استفاده در ارتباط با مواد تفسيري ، به عنوان مثال ، پروژكتور ، ميكروفون ، تجهيزات ويدئويي و تجهيزات يادگيري از راه دور را كار مي كند. از غرفه هاي تفسيري و ساير مواد مورد نياز برنامه ها استفاده و توسعه مي دهد.راديو ، تلفن و رايانه را براي برقراري ارتباط با كارمندان پارك و بازديد كنندگان كار مي كند.رسانه هاي اجتماعي / بازاريابي: ايجاد ، مديريت و ارسال مطالب در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي پارك از جمله فيس بوك ، توييتر ، اينستاگرام ، يوتيوب ، پينترست و فليكر.فرصت هاي جديدي را براي تعامل پيدا كنيد.اين موقعيت براي اجرا در تاريخ 01/22/2019 تا 01/31/2019 با دامنه حقوق 14/30 دلار تا 16 دلار در ساعت در USAjobs.gov ارسال شده است (پيوند در يك برگه جديد باز مي شود). USAjobs.gov يك وب سايت رسمي دولت ايالات متحده و بخشي از دفتر مديريت كارمندان ايالات متحده است.
منابع معلم و دانش آموزان رايگانانجمن بين المللي TESOL (آموزش زبان انگليسي به سخنرانان ساير زبانها) يك برنامه درسي رايگان دارد: بياييد سفر كنيم (پيوند در يك برگه جديد باز مي شود). اين برنامه درسي به دانش آموزان كمك مي كند تا اطلاعات آموزشي درباره اشياء مورد نظر خود را براي نمايش و گفتن تهيه كنند.
راهنماي تور متن رونوشت شغليملاقات با افراد جديد ، به اشتراك گذاشتن دانش و اشتياق آنها براي يك مكان ، و راهنمايي هاي مسافرتي و راهنماي سفر گروه ها و افراد را به مكانهاي مورد علاقه و تجربيات سفر معرفي مي كند. راهنماهاي تور افراد را در گشت و گذارهاي گشت و گذار ، سفرهاي دريايي يا از طريق ساختمانهاي عمومي ، گالري هاي هنري يا اماكن صنعتي اسكورت مي كنند. آنها نقاط مورد علاقه را توصيف مي كنند و به سوالات پاسخ مي دهند. بسياري از راهنمايان تور موضوعاتي را كه مربوط به سايتشان است از قبيل تاريخ ، هنر يا فرهنگ سازماني مي دانند.
راهنماها معمولاً براي مخاطبان در هر سني ، تفسير يا فعاليتهايي را براي تور ترتيب مي دهند. راهنماهاي تور بازديد كنندگان را تبريك و ثبت نام مي كنند ، اطلاعات چاپي يا ديجيتالي را تهيه مي كنند و اغلب هزينه ها و بليط ها را جمع مي كنند. راهنماهاي مسافرتي تورهاي مسافرتي و اعزامي از راه دور را براي مشتريان برنامه ريزي و اجرا مي كنند. آنها برنامه هاي سفر را سازماندهي مي كنند ، در مورد جاذبه هاي محلي تحقيق مي كنند و براي اقامت ترتيب مي دهند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.